fredag den 3. januar 2014

SNART!!!

Om to dage sidder vi alle i lufthavnen i Kastrup og venter på at komme om bord i flyet. Vi letter kl 14.45 og er i Nairobi omkring kl 3.30. Lige nu synes jeg godt nok, at jeg er lidt forvirret over alle de ting, jeg skal huske at printe ud, skrive ned og pakke ned. Men mon ikke jeg får styr på det?

Nedenunder kan i se programmet for den første måned som vi tilbringer på platformen i Kenya.
Som i kan se, bliver det nok en hård måned med masser af oplevelser. Men jeg er sikker på, at det nok skal blive helt fantastisk.






Jeg er ved at være rigtig spændt på det hele. Nu skal flyveturen bare overstås, for den er jeg da godt nok nervøs for. Jeg glæder mig bare til, at vi er kommet til Nairobi, og at vi alle har fået vores bagage og visum. Så kan jeg slappe af.

Det næste indlæg skriver jeg nok fra Kenya!! Uuuuhhh! Det er virkelig snart!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar